Sponsorlu Bağlantılar

WolfQuest 2.0.3 İndir WolfQuest Similasyon Oyunu Download Kurt Similasyon Oyunu İndir

Sponsorlu Reklamlar

WolfQuest 2.0.3 İndir WolfQuest Similasyon Oyunu Download Kurt Similasyon Oyunu İndir

WolfQuest 2.0.3 İndir WolfQuest Similas Download Kurt Similasyon Oyunu İndir

Boyut : 125.1 Mb
Kullanım İzni : Ücretsiz (Freeware)
İşletim Sistemi : Windows XP/Vista/7
Dil : Ingilizce
Üretici Firma : WolfQuest
Indir : Oyunu İndirmek İçin Tıklayınız…

WolfQuest 2.0.3 İndir WolfQuest Similasyon Oyunu Download Kurt Similasyon Oyunu İndir

WolfQuest 2.0.3 İndir WolfQuest Similasyon Oyunu Download Kurt Similasyon Oyunu İndir

Açıklama : Oyunda ormanda bir kurt olarak dolaşıyorsunuz. Diğer bazı hayvanları avlayabiliyorsunuz. Oyun geniş bir orman üzerine kurulmuş. Oyunda kahramanımız vahşi doğada yaşayan bir kurt. Kahramanımızla ormanda geyik ve tavşan avlayabilir, çakallara ve ayılara saldırabilirsiniz veya haritadan kurtların yaşadığı kısma gidip diğer kurtlarla dövüşebilirsiniz.

Kurtların bölümündeki diğer kurtların cinsiyetine bağlı olarak bir aile kurabilirsiniz. Her ne kadar fazla tanınmasa da WolfQuest denenmesi gereken bir simulasyon oyunu.

Minimum Sistem Gereksinimleri:
1.5 GHz Pentium 4 veya üstü işlemci
512 MB RAM (XP için), 1 GB RAM (Vista için)
Intel 82865G, Nvidia GeForce 2 veya ATI Radeon 7500 ekran kartı

Önerilen Sistem Gereksinimleri:
1 GB RAM (XP için), 2 GB RAM (Vista için)
Nvidia GeForce 6, ATI Radeon 9500 veya üstü bir ekran kartı

1.200 görüntülenme

Arama :

33 Yorum yapıldı “WolfQuest 2.0.3 İndir WolfQuest Similasyon Oyunu Download Kurt Similasyon Oyunu İndir”

  • Yanlız Kurt diyor ki:

    Muhteşem bir oyun, okadar heyecanlı kurgusu okadar güzelki, böyle zevk alacağımı düşünmemişdim indirirken, programdeposuna sonsuz teşekkürler.

  • burhan diyor ki:

    aga 256 mb rame olmaz mı ki

  • admin diyor ki:

    burhan ; malesef arkadaşım, 256 ramla artık yeni çıkan oyunları oynayamassınız. Ayrıca oyunlar için sadece bilgisayarınızın ram i değil, ekran kartı işlemcisi, hardiski yani tamamen bütün donanımlarının iyi olması gerekiyor.

  • samet diyor ki:

    bnim ram 256 kurulumda hata verdi fffffffff

  • Kubi diyor ki:

    Yavuz bu oyunu indir  sonra söle oyun güzelmi  unutma

  • noogai3 diyor ki:

    ben de bu oyunu indiriyorum simdi ama çok yavas indiriyo ama sizin yazdığınız yorumlarla ben de bu oyunun çok güzel olduğunu düşünüyorumm……..

  • noogai3 diyor ki:

    benim adım MERT ………

  • noogai3 diyor ki:

    ama adıım yazmıyom…….

  • clubdedub7 diyor ki:

    bu oyun online mi?????

  • EET diyor ki:

    BU OYUN ONLİNEDİR

  • ali diyor ki:

    ya arkadaşlar indirince direk kuluyomu bende olmadı çalıştırmak için program seçme yeri çıktı yapamadım lütfen yardım.

  • emre diyor ki:

    ARKDSLAR BEN BU OYUNU İNDİRDİM KURDUM BU OYUN ONLİNEDE OYNANIOR OYNAMAK İSTEYENLER VARSA YANCAR1509@HOTMAİL.COM EKLESİN HERSEYİ ANLATIR OYNARIZ HADİYN BERABER AVLANALIM KLANIMIZI KURALIM AVLANALIMMM

  • samet diyor ki:

    bir şey sorucam banada program geldi benim vista ama inmiyor yardım edin lütfen samet 06145@hotmail.com adresini ekleyip yardım edin lütfeeen meraktan çatlıcam

  • arda diyor ki:

    yha arkadaşlar nası çifleştirlio yha sapık olduğumdan değil yyabancıla olıo multi pleyer de singe plyerde de de canım sklıo yani en azından yuva kuruluomu

  • deniz diyor ki:

    ya bn oyunu indiremiyom :( indiriyom diyr ki” bir baska yükleme yapılıyor” diyo ama ingilizce idi…. lütfen biri bana ne yapacağımı söylesin lütfen :(

  • deniz diyor ki:

    cevap bekliyorum…

  • deniz diyor ki:

    ya bn oyunu indiremiyom :( indiriyom diyr ki” bir baska yükleme yapılıyor” diyo ama ingilizce idi… lütfen yardım…

  • deniz diyor ki:

    çalıştırıyorum çalışıyo ama o yazı cıkıyor. lütfen yardım arkadaslar 

  • zübeyir diyor ki:

    millet bu oyun güzel ama nasıl çiftleşicez

  • admin diyor ki:

    bwn oyunu indirdim bi bakacam açılacakmı açılırsa sizi haber veririm

  • ßurak diyor ki:

    ya sızımn kadar lamerını gormedım yaa xD :D :D ahahhahahah bu oyunamı gıremıosunuz yuh sıze ayrıca bu oyun onlıne dııldır :D

  • yusuf kurt diyor ki:

    beyler bi arkadaş nasıl çiftelecez diye sormuş söyliyim farklı yerlerde farklı kurtlar var bazıları erkek bazıları kız kızların yanına doğru sözleri söylerseniz manitayı tavlıyonuz sonra başka bir bölümde bir mağara bulup bebeklerinizi oraya koyacaksının sonra mağaranın etrafına p tuşu ile işiyeceksiniz bu sizin buraya sahip olduğunuzu gösterir sonra yavrularınızı tilki ve akbabalardan kruyacaksınız annede bu arada yiyecek getirecek haritada yıldız resmi ıkınca en az bir tanesini oraya götüreceksiniz

  • asas diyor ki:

    laN 9 tane manita buldum

  • çaan diyor ki:

    çok güzel bir oyun

  • çaan diyor ki:

    oyun çok güzel

  • kerem diyor ki:

    oyun süper yön tuşlar gitio asd tuşları saldırdo  smace zıplıo

  • hakan diyor ki:

    SA BEYLER BANA Bİ YARDIM EDİN MuLTİ P. YE NASIL GİRCEM KAYDOLACAM OYUNU HALLETTİM SÜPR AÇILIYO SİNGL TMM AMA MP BİLMİYORUM ÜYELİĞİ..

  • alfonzo diyor ki:

    slm ben alfonzo ben bu oyunu indirdim ama multiplayer da oynayamıyom..

  • buqra diyor ki:

    beyler bu inmiyor ya :P  404 Gelio Linke Tklayınca 

  • kinnaria diyor ki:

    Yha bnde bunun 2.5 versiyonu var koku bırakamıyorum yavrulayamıyorum yrdm plss!

  • hamza diyor ki:

    Ya kardeşim oyunu açıyorum MP ye giriom üyelik istiodu üyelik aldım ama açılmıyo ya bir yardım edin lütfen

  • Kurtlar diyor ki:

    ya ben nerden indireceğim :( :’( !?

  • Kurtlar diyor ki:

    ybuldum ama linke tıklayınca 404 error diyor ! :(

Benzer Yazılar

Yorum yazarak bize destek olabilirsiniz.

Site İçi Arama
Sponsorlu Reklamlar